За да оптимизира работата и да улесни зареждането на този сайт, Медияпост Хит Мейл България ЕООД ви моли да разрешите качването на „cookies” на компютъра ви.
Приемам
Телефон: +359 2 962 86 29    E-mail:
||   EN
0%

Програми за лоялност

Предлагаме ви решения за разработване на програми за лоялност (офлайн или изцяло онлайн базирани).

Услугите, които предоставяме в тази област, могат да варират от стратегически и криейтив решения, до разработване на съдържание, доставка, техническо поддържане на системите и отчети.

Клиентите, които използват добре разработени програми за лоялност, значително подобряват резултатите си по отношение имидж на марката, намален брой отказали се от продукта/ услугата клиенти, както и увеличен пазарен дял.

Предлагаме и собствена професионална платформа за изграждане на програми за лоялност, наречена Rewards Direct. Повече информация за богатите й възможности й можете да получите, като се свържете с нас.

Изграждане на стратегия за взаимоотношения с клиентите:

Как можете да изградите собствена база данни? Как да я сегментирате? Как да оптимизирате разходите за общуване с клиентите? Как вашите клиенти могат да купуват повече? Кога какви съобщения да изпращате до тях? Кои комуникационни канали да използвате? Как да сте сигурни, че не пропускате някои важни аспекти, които могат да се отразят на вашия бизнес в дългосрочен план?

Знаете ли, че 81% от клиентите, които участват в програма за лоялност, не знаят какви са предимствата й, нито как събират точки? Причината за това е в лошата комуникация и неправилно изградения механизъм на програмата. Така губите ценни допълнителни приходи. Добрата новина е, че това е поправимо и ние можем да ви съдействаме, за да го постигнете. 

Нашият дългогодишен опит ще ви гарантира, че ще започнете програмата за лоялност по правилния начин или ще подобрите вече съществуващия механизъм за увеличаване лоялността на вашите клиенти.

 

Електронен бюлетин/ Newsletter:

Е-бюлетините (Newsletters) са сред най-приемливите като разходи и ефикасни инструменти за пряко и постоянно общуване с клиентите. Те са в основата и на всяка работеща програма за лоялност.


За да постигнете по-добри резултати, ние можем да ви помогнем, като изработим стратегия за съдържанието, подготвим дизайна на нюзлетъра и като го изпратим до неговите получатели. Ще следим тяхното поведение и най-вече ще можем да изпращаме различно съдържание на различните клиенти, в зависимост от техните индивидуални предпочитания. Нямате време за качествено съдържание? Можем да ви бъдем полезни и като открием и разработим вместо вас информацията, която да изпратите. 

Наша работа е и да проверяваме периодично дали базата данни е правилно сегментирана, както и дали записите в нея са изчистени от грешки и дублирания.               

Активиране на клиенти чрез онлайн промоции с регистрации:

Всеки обича да говори за това колко много посещения има на своя уебсайт. Попитайте го обаче колко от тези посетители са заявили първоначален интерес към предлаганите продукти или услуги и най-вероятно ще предизвикате объркване.

Потребителските промоции онлайн могат не само да увеличат трафика към вашия уебсайт, но и да предоставят на посетителите внимателно подбрана информация, с която да задържат по-дълго тяхното внимание. С нашия специално разработен инструмент за интегрирани отчети ще разполагате на едно място с данните за входящите регистрации през уеб, SMS или телефонната инфо-линия. 

Инфо-линии за продукти/ имейл за клиентски запитвания:

Като използват указания за съответния продукт и база данни с често задавани въпроси, нашите обучени оператори предлагат бързи и ефикасни решения на проблемите или въпросите, за които се обаждат клиентите. Всеки правилно работещ уеб-базиран инфо център или всяка инфо-линия подобряват значително двустранното общуване и удовлетвореността на клиента от продукта или услугата. 

Ние пренасочваме към вас оплакванията, получени по телефона или по имейл, само когато става въпрос за нови случаи или изключения. В противен случай отговаряме директно според вашите указания и така ви пестим време. Отчетите за дейността на инфо линията/ имейла за клиентски запитвания се изготвят всеки ден или всяка седмица, по ваше желание.

Как да ви помогнем?