| |

Подарък за Вас?

Ще получите нашата безплатна поредица за директен маркетинг, ако се регистрирате през линка по-долу:

Afla mai multe Безплатна поредица за ДМ
Програми за лоялност

1. Програми за лоялност:

Предлагаме и решения за разработване на програми за лоялност (чрез карти или изцяло онлайн базирани).

Услугите, които предоставяме в тази област, могат да варират от стратегически и криейтив решения, до разработване на съдържание, доставка, поддръжка и отчет.

Клиентите, които използват добре разработени програми за лоялност, имат значително подобряване на резултатите си що се отнася до имидж на марката, намален брой отказали се от продукта/ услугата клиенти и увеличен пазарен дял.

От 2013 г. предлагаме и собствена професионална платформа за изграждане на програми за лоялност, наречена Rewards Direct. Повече информация за богатите й възможности й можете да получите, като се свържете с нас.

2. Изграждане на стратегия за взаимоотношения с клиентите:

Как можете да изградите собствена база данни? Как да я сегментирате? Как да оптимизирате разходите за общуване с клиентите? Как Вашите клиенти могат да купуват повече? Кога какви съобщения да изпращате до тях? Кои комуникационни канали да използвате? Как да сте сигурни, че не пропускате някои важни аспекти, които могат да се отразят на Вашия бизнес в дългосрочен план?

Знаете ли, че 81% от клиентите, които участват в програма за лоялност, не знаят какви са предимствата й, нито как събират точки? Причината за това е в лошата комуникация и неправилно изградения механизъм на програмата. Така губите ценни допълнителни приходи. Добрата новина е, че това е поправимо и ние можем да Ви съдействаме, за да го постигнете. 

Нашият 16-годишен опит ще Ви гарантира, че ще започнете програмата за лоялност по правилния начин или ще подобрите вече съществуващия механизъм за увеличаване лоялността на Вашите клиенти.

3. Електронен бюлетин/ Newslettering:

Бюлетините (Newsletters) са един от най-приемливите като разходи и ефикасни инструменти за пряко и постоянно общуване с клиентите. Те са в основата и на всяка работеща програма за лоялност.

За да постигнете по-добри резултати, ние можем да Ви помогнем, като изработим стратегия за съдържанието, подготвим дизайна на нюзлетъра и като го изпратим до неговите получатели. Ще следим тяхното поведение и най-вече ще можем да изпращаме различно съдържание на различните клиенти, в зависимост от техните индивидуални предпочитания. Нямате време за качествено съдържание? Можем да Ви бъдем полезни и като открием и разработим вместо Вас информацията, която да изпратите на своите клиенти. 

Наша работа е и да проверяваме периодично дали базата данни е правилно сегментирана, както и дали записите в нея са изчистени от грешки и дублирания.              

4. Активиране на клиенти чрез уеб промоции или онлайн регистрации:

Всеки обича да говори за това колко много посещения има на своя уебсайт. Попитайте го обаче колко от тези посетители са заявили първоначален интерес към предлаганите продукти или услуги и най-вероятно ще предизвикате объркване.

Потребителските промоции онлайн могат не само да увеличат трафика към Вашия уебсайт, но и да предоставят на посетителите внимателно подбрана информация, с която да задържат по-дълго тяхното внимание. С нашия специално разработен инструмент за интегрирани отчети ще разполагате на едно място с данните за входящите регистрации през уеб, SMS или телефонната инфо-линия. 

5. Инфо-линии за продукти/ имейл за клиентски запитвания:

Като използват указания за съответния продукт и база данни с често задавани въпроси, нашите обучени оператори предлагат бързи и ефикасни решения на проблемите или въпросите, за които се обаждат клиентите. Всеки правилно работещ уеб базиран инфо център или всяка инфо-линия подобрява значително двустранното общуване и удовлетвореността на клиента от продукта или услугата.

Ние пренасочваме към Вас оплакванията, получени по телефона или по имейл, само когато става въпрос за нови случаи или изключения. Отчетите за дейността на инфо линията/ имейла за клиентски запитвания се изготвят всеки ден или всяка седмица, по Ваше желание.

Назад Назад

Научете повече Details