Понеделник - Петък 09:00-18:00
Имейл: office@mediaposthitmail.bg Телефон: +359 2 962 86 29
Понеделник - Петък 09:00-18:00
Имейл: office@mediaposthitmail.bg Телефон: +359 2 962 86 29

Целеви страници

Landing pages

Целевите страници са ключов елемент от дигиталния маркетинг и силно препоръчваме да ги планирате за своите онлайн кампании. Целевата страница (наричана още „лендинг страница“ – от англ. landing page) е специално разработена уеб страница, чиято основна задача е да държи вниманието на потребителя фокусирано върху конкретна цел – напр. продажба, регистрация за събитие, изтегляне на електронна книга и т.н.

Защо трябва да й обърнем специално внимание?

Тя е мястото, към което обикновено насочвате голяма част от платения трафик – което предполага и значителен бюджет. И понеже целевите страници се фокусират върху реализациите (т.е. конверсиите), ако успеете да подобрите представянето им, ще видите значително подобрение и при бизнес резултатите си!

Какво е оптимизиране на целеви страници/ Landing page optimization?

Оптимизирането на целеви страници Ви помага чрез преработване на цялостната визия (или на отделни елементи от нея) да получавате повече от посетителите. Това намалява разходите Ви за привличане на нови или потенциални клиенти и увеличава възвръщаемостта на изхарчения рекламен бюджет.

Учим се от опита

Когато трябва да оптимизираме лендинг страници, ние в Медияпост Хит Мейл обикновено се фокусираме върху важните неща. През годините забелязахме, че маркетинг специалистите допускат няколко основни грешки, когато използват този важен елемент от дигиталния маркетинг.

Кои са те?

Дизайн

Цялостният дизайн не е интуитивен – тоест на потребителя не става ясно веднага каква е ролята на отделните елементи и на тяхната съвкупност.

Основна цел

Опит за постигане на повече от една цел – например едновременно покупка и събиране на допълнителни данни от потребителя.

Елементи

Важните елементи, подтикващи към действие (т.нар. call to action) са скрити или грешно позиционирани– бутони, акценти, таймери, предимства и т.н.

Фокус

В лендинг страницата често има излишни елементи, които отклоняват вниманието на посетителите от важната крайна цел.

Разбира се, има и още много други. Но ако и вие използвате целеви страници в бизнеса си и искате те да Ви носят по-добър от вече постигнатия резултат, защо не се свържете с нас? Оптимизирането на лендинг страниците понякога може да е продължителен и тежък процес. Освен ако не разполагате с добър софтуер, ще Ви трябват добър дизайнер, разработчик, допълнителен IT ресурс, както и подходящ хостинг.

Ние използваме надежден софтуер за паралелни тестове, който Ви показва статистическата значимост на постигнатия резултат. Ще направим т.нар. A/B сплит тест , за да открием слабо представящите се елементи в страницата, която сте използвали досега. Свържете се с нас на тел. 02/ 962 86 29 или ни пишете на office@mediaposthitmail.bg, за да Ви разкажем повече за оптимизирането на целеви страници.

Свържете се с нас

Ако използвате PPC реклама за насочване на трафик към целевата страница, оптимизирането й ще доведе до още по-голяма релевантност на рекламите Ви. Така ще плащате по-малко за самия трафик, а неговото качество ще се подобри.

Звучи добре, нали?