bg Понеделник - Петък 09:00-18:00
Имейл: office@mediaposthitmail.bg Телефон: +359 2 962 86 29
bg Понеделник - Петък 09:00-18:00
Имейл: office@mediaposthitmail.bg Телефон: +359 2 962 86 29

Управление на поръчки и оптимизиране

Управление на поръчки и оптимизиране

Ако имате малки до средни онлайн уебсайтове, Вие вероятно често се срещате с проблеми, свързани с разширяването на бизнеса си. Продуктите ви може да са добри, но знанията за това как да управлявате продуктовата информация и как да продавате в няколко канала наведнъж, често се организират в движение. Дори и при сравнително малък брой поръчки на ден, можете да се затрудните с правилната организация на процесите си. Ако продавате в повече от една страна, обикновено тези проблеми са склонни да се умножат.

Новите пазари означават нови канали на продажба. А наличието на много канали за продажба и много източници на поръчки може да бъде наистина объркващо. Това често пречи на амбициите на компаниите за електронна търговия да разширят значително бизнеса си. Това не трябва да бъде така. Технологиите са тук, за да помогнат.

Притежавайте данните си

Когато продавате онлайн до крайни клиенти, се нуждаете от надеждна система, която да съхранява всичките Ви поръчки. Това Ви позволява да бъдете независими от платформите за електронна търговия, маркетплейсите и другите канали за продажба, които се опитват да поддържат всичко за себе си. Вероятно сте чували или преживявали кошмара с миграция на данни от една платформа за електронна търговия към друга – като продукти, данни на клиенти, история и т.н. Считайте този проблем за вече решен!

Ще можете да съхранявате, експортирате и прехвърляте информация за всичките си поръчки по всяко време, само с един клик. Вие ще имате цялата история за Вашите ключови клиенти и ще можете да я анализирате точно. Работата с тези данни ще ви помогне да продавате повече, на повече хора, в повече канали за продажба и държави. И всички тези данни ще се вливат изрядно в един единствен източник на справки за Вас, с всички таблици и анализи, от които можете да се нуждаете.

Важна информация за Вашия бизнес

Нашата система за анализ на поръчки (Orders Analytics) Ви позволява да имате бърз преглед на всичките Ви канали за продажби и на всички важни показатели на едно място! Обхващате целия си онлайн бизнес с един поглед! Ще знаете не само кой канал Ви носи най-много поръчки, но и къде кой продукт се продава най-добре, през кой канал, в коя страна и т.н.

Също така ще разбирате скритите проблеми, които Вашият онлайн бизнес може да има – необичайни забавяния, проблеми с доставката в една или друга страна, завишен брой върнати пратки за определен период и т.н.

Ще сравните всички тези данни с исторически референтен показател, зададен за Вашия бизнес, така че ще знаете точно кога нещата работят добре или има потенциална спънка за Вашите онлайн продажби в конкретен канал.

Готови документи, интеграции на място

Нашата система за анализ на поръчки (Orders Analytics) Ви позволява да изпращате фактури до клиенти автоматично (опционално) или да експортирате OSS ДДС отчет по държави. Отчитането към местните органи е толкова лесно, колкото трябва да бъде – само на един експорт разстояние.

Обработвайте и филтрирайте информацията, както желаете, за каквато цел Ви е нужно – счетоводство, маркетинг или друго. Получавайте актуални стокови наличности в реално време за всички свързани складове, където обработваме поръчките Ви. Всичко това без тежките разходи за допълнителни интеграции и разработка. Ние се грижим за това вместо Вас, докато Вие управлявате бизнеса си без излишни усилия.

Всички ни клиенти, които използват нашите фулфилмънт и куриерски услуги, имат ВИП достъп до нашата система за анализ на поръчки без допълнителна такса. Ако искате да използвате само нашата система, без допълнителни услуги, има месечна такса за това, плюс малка такса за всяка поръчка, която премине през системата. Свържете се с нас за повече информация!

Свържете се с нас

Разгледайте другите ни услуги, от които можете да се възползвате ТУК >>