За да оптимизира работата и да улесни зареждането на този сайт, Медияпост Хит Мейл България ЕООД ви моли да разрешите качването на „cookies” на компютъра ви.
Приемам
Телефон: +359 2 962 86 29    E-mail:
||   EN
0%

Целеви страници/ Landing pages

целеви страници/ лендинг страници
Целевите страници са ключов елемент от дигиталния маркетинг и силно препоръчваме да ги планирате за своите онлайн кампании. Наричани още „лендинг страници(от англ. landing page), те са специално разработени уеб страници, чиято основна задача е да държи вниманието на потребителя фокусирано върху конкретна целнапр. продажба, регистрация за събитие, изтегляне на електронна книга и т.н. Целевите страници са мястото, към което обикновено насочвате голяма част от платения трафик – което предполага и значителен бюджет.

И понеже целевите страници се фокусират върху реализациите (т.е. конверсиите), ако успеете да подобрите представянето им, ще видите значително подобрение и при бизнес резултатите си!

 

Какво е оптимизиране на целеви страници/ Landing page optimization?

 
Оптимизирането на целеви страници Ви помага чрез преработване на цялостната визия (или на отделни елементи от нея) да получавате повече от посетителите. Това намалява разходите Ви за привличане на нови или потенциални клиенти и увеличава възвръщаемостта на изхарчения рекламен бюджет.

Когато трябва да оптимизираме лендинг страници, ние в Медияпост Хит Мейл обикновено се фокусираме върху важните неща. През годините забелязахме, че маркетинг специалистите допускат няколко основни грешки, когато използват този важен елемент от дигиталния маркетинг в своите кампании:
 
  • Дизайнът не е интуитивен – т.е. не става ясно веднага каква е ролята на отделните елементи и на тяхната съвкупност.
  • Липсва ясно формулирано предложение (оферта).
  • Заглавията не са подходящи и/или е налице небрежно отношение към текста.
  • Липсва връзка между текста на рекламата и на целевата страница – т.нар. message match.
  • Скрити са важните елементи, подтикващи към действие (т.нар. call to action) – бутони, акценти, таймери, предимства и т.н.
  • Има опит да се постигне повече от една цел – например едновременно да се съберат допълнителни данни от посетителите и те да си купят нещо.
  • В лендинг страницата често има излишни елементи, които отклоняват вниманието на посетителите от важната крайна цел.
Разбира се, има и още много други. Но ако и вие използвате целеви страници в бизнеса си и искате те да Ви носят по-добър от вече постигнатия резултат, защо не се свържете с нас? Оптимизирането на лендинг страниците понякога може да е продължителен и тежък процес. Освен ако не разполагате с добър софтуер, ще Ви трябват добър дизайнер, разработчик, допълнителен IT ресурс, както и подходящ хостинг. Ние използваме надежден софтуер за паралелни тестове, който Ви показва статистическата значимост на постигнатия резултат. Можем да направим т.нар. A/B сплит тест и да открием слабо представящите се елементи в страницата, която сте използвали досега.

Ако използвате PPC реклама за насочване на трафик към целевата страница, оптимизирането й ще доведе до още по-голяма релевантност на рекламите Ви. Така ще плащате по-малко за самия трафик, а неговото качество ще се подобри. Можем дори да променяме динамично заглавието спрямо използваната ключова фраза при търсене в Google. Звучи добре, нали?

Свържете се с нас на тел. 02/ 962 86 29 или ни пишете на office@mediaposthitmail.bg, за да Ви разкажем повече за оптимизирането на целеви страници. Ако предпочитате да изпратите онлайн запитване, попълнете формата тук >>
 

Как да ви помогнем?