Без значение дали продавате онлайн или офлайн, клиентското обслужване е от първостепенна важност! Но са необходими много усилия, за да се създаде екип за обслужване на клиенти – наемане и обучение на кадри, настройване на канали за комуникация, осигуряване на човек, който е там през работното време, така че клиентите да получават бърз отговор и т.н.
Ако стартирате продажби в някоя от страните от ЦИЕ, ще се нуждаете от местен екип, който да обслужва Вашите крайни клиенти на техния език. Не всички потребители говорят английски език, затова е важно да им осигурите обслужване на местен език.
Всеки от нашите кол-центрове в България и Румъния разполага с по 40 добре обучени оператори. Те имат богат опит в обработката на заявки, отговарянето на често задавани въпроси, проверка на статуса на пратките, отговарянето на имейли или съобщения в чат и т.н.
Онлайн бизнеси като Вашия не трябва да харчат цяло състояние за оборудване, фиксирани заплати или софтуер – ние имаме всичко. Понякога е добра идея да помислите за изнесен местен кол-център за обслужване на клиенти Ви. По този начин превръщате постоянните разходи в променливи.
Нуждаете се от кадри, които говорят други езици (като гръцки, словашки, унгарски език и т.н.)? Само ни уведомете. Можем да осигурим и тях.