Новата платформа за бързи кампании Spin to Win на Медияпост Хит Мейл решава едновременно много проблеми за организаторите на промоции.
Когато организирате промоционална активност в търговски обекти, от ключово значение са продажбите, реализирани в периода по време и след кампанията. Крайната цел на всяка промоция е да представите по възможно най-добрия начин нов продукт (напр. с дегустация) или да реализирате максимален брой продажби – или двете едновременно. Затова е важно как екипът на място представя продукта, както и какъв стимул дава на клиента да избере него пред този на конкурентна марка.
През последните години в Медияпост Хит Мейл проведохме огромен брой промоционални активности за клиенти в областта на бързооборотните стоки, но и от други сектори. При всички подобни активности на преден план изпъкваха различни проблеми и трудности, но имаше и такива, които се повтаряха периодично. Тях откроихме като най-често срещаните предизвикателства, пред които се изправя всеки, който организира промоция в точката на продажба.
Първото такова предизвикателство е контролът върху реалното разпределение на наградите. Забелязахме, че голяма част от промоционалните екипи не раздаваха наградите на хората, които реално са закупили продукта.
Тези награди много често попадаха при клиенти, които поради една или друга причина са станали симпатични на екипа Освен, че тази практика е малко или много несправедлива, тя се превръща в пречка за успеха на кампанията. Безцелното раздаване на награди ощетява клиентите, направили покупка, което може да доведе до конфликти и недоволство от тяхна страна. Това пък рефлектира негативно върху имиджа на компанията, провеждаща промоцията.
Друг често срещан проблем беше този с изостаналите количества награди в обектите с по-слаб човекопоток. Това създава допълнителна работа за екипа, който непрестанно трябва да пренася кашони от едно място на друго. Така част от предметните награди се губят или повреждат, което на по-късен етап се отразява на отчетността за раздадените награди.
Не на последно място, изграждането на промоционален уебсайт, дори при по-лек механизъм, отнема твърде много време. Одобрение на дизайн, планиране на правила на кампанията, разработване на уебсайт и др. понякога изискват доста повече ресурс от първоначално планирания.
За да реши всички тези проблеми едновременно, Медияпост Хит Мейл разработи платформата Spin to Win. Тя позволява на всеки Организатор на промоционална активност с награди в един или повече търговски обекти да управлява лесно кампанията си. Независимо от броя на локациите или на екипите в тях, разпределението на наградите е лесно за управление.
Срещу всяка раздадена от промоционалния екип награда стои реална покупка, която се доказва със снимка на място на касов бон. По този начин Организаторът има ясна информация за дейността на всеки екип, за наличните награди, както и за щастливите печеливши във всеки отделен търговски обект.
Механизмът на кампаниите в Spin to Win е добре познат на масовия потребител. Това означава, че промо екипът няма да среща затруднения в обяснението на правилата на участниците. От тях се иска единствено да закупят определено количество от продукта в промоция и да отидат при промоционалния екип след касова зона. После трябва да покажат касовия бон, който удостоверява покупката за снимка.
След това ще бъдат приканени да завъртят колелото на късмета, което да покаже дали са късметлии. В случай че са щастливи печеливши, те ще получат наградата си на място от промо екипа. Платформата разполага и с функционалност, при която един участник може да се включи в промоцията само веднъж.
Това също е сериозен проблем, с който много организатори се сблъскват – някои участници напълно съзнателно търсят “вратички“ в игрите, за да участват многократно и да печелят голям брой награди. Благодарение на платформата рискът от измами се свежда до минимум.
Но Spin to Win разполага с още много възможности. В реално време може да се променят честотата на раздаване на наградите, както и техните вид и наличност. Така например, ако активността в определена локация се окаже изключително успешна, лесно могат да се изпратят допълнителни награди към екипа, без това да наруши ритъма на неговата работа.
Същото важи и в обратния случай – когато в точката на продажба няма достатъчно трафик от клиенти, честотата на раздаване може да бъде намалена така че повече хора да спечелят награда в съответния ден. Всеки промоционален екип разполага с уникален линк, през който достъпва уебсайта на кампанията. По този начин информацията не се смесва и разполагате с данни поотделно за всеки от екипите.
Платформата позволява и лесно първоначално настройване на нова кампания с до Х бр. различни по тип награди. Лесно се добавят текстовете за поверителност и правилата на кампанията, а избор за това какви данни ще се събират от клиентите се прави само с един клик.
Помислили сме и за видимата част от уебсайта за клиентите . Достатъчно е да качите една ключова визия с предварително определен размер и да изберете в какви цветове да бъде колелото на късмета. След това платформата прави всичко сама – разполагате с напълно функционален и чудесно изглеждащ микросайт само за няколко часа! Остава Ви единствено да тествате всички функционалности и след като се уверите, че работят по начина, който искате, да стартирате с кампанията.
В обобщение, Spin to Win Ви дава свободата да управлявате в реално време своите успешни промоционални активности едновременно в различни търговски обекти. Имате пълен контрол върху дейността на екипите, както и върху честотата на разпределение на наградите. Настройвате цялата кампания само в рамките на няколко часа и след това разполагате с пълен отчет за всеки търговски обект, както и с електронен архив на доказателствата за покупка.
Звучи добре, нали? Ако се интересувате от платформата Spin to Win и искате да видите безплатна и неангажираща демонстрация на нейните функционалности, свържете се с нас! Демонстрацията отнема само 20 минути, а възможностите на платформата са наистина чудесни за всеки, който планира големи промоционални кампании в един или повече търговски обекти.
Подробности можете да научите като ни се обадите по телефона на номер +359 878 119 743 или като изпратите имейл на office@mediaposthitmail.bg. Бъдете сред първите, които използват новата платформа за подобряване резултатите на промоционалните си кампании! Не отлагайте и се свържете с нас по-скоро!
***
Какво можете да направите сега?
1. Вече сме помогнали на много компании като Вашата, в десетки европейски държави и на различни езици. Затова, независимо от това какви са продуктите или услугите, които предлагате, със сигурност ще можем да Ви бъдем полезни. Свържете се с нас още сега, за да обсъдим заедно какво можете да направите, за да постигнете по-добри резултати от досегашните. Възможностите са толкова много!
2. Ако тази статия от блога ни Ви харесва и искате да получавате известия при публикуване на нова статия, абонирайте се за бюлетина ни, като кликнете тук. Ще Ви изпращаме имейл винаги когато имаме ново и полезно за Вас съдържание.
3. Ако искате да работите при нас, изпратете ни имейл на office@mediaposthitmail.bg като посочите в коя област от услугите ни искате да работите с какво според Вас можете да допринесете за общата ни цел – по-добри резултати за клиентите на „Медияпост Хит Мейл“.4. Разкажете и на приятелите си за чудесното съдържание, което публикуваме в блога. Споделете линк към тази статия само с един клик в LinkedIn, Twitter или Facebook