bg Понеделник - Петък 09:00-18:00
Имейл: office@mediaposthitmail.bg Телефон: +359 2 962 86 29
bg Понеделник - Петък 09:00-18:00
Имейл: office@mediaposthitmail.bg Телефон: +359 2 962 86 29

Целево привличане

Lead generation

Какво е целево привличане (lead generation)?

Всеки бизнес се нуждае от нови попълнения в списъка с потенциални клиенти. С помощта на Медияпост Хит Мейл ще можете да използвате потенциала на своя екип по продажбите по възможно най-ефикасния начин.

Как Ви помагат кампаниите за целево привличане?

За много видове продукти (напр. леки автомобили, софтуер, недвижими имоти, финансови продукти) отделът по продажбите непрекъснато има нужда от нови потенциални клиенти. Проблемът е, че вместо да продават, търговците често си губят времето с други дейности. Една от тях е т.нар. „студени обаждания“ (cold calling). Може би опитват и с други подходи за установяване на контакт с клиенти, които биха се интересували от продукта или услугата.

Кампанията за целево привличане (lead generation) осигурява списък от заинтересовани клиенти за Вашия отдел по продажбите. За търговците остава да се свържат с потенциалния клиент и да затворят сделката. Така, когато моментът за взимане на решение за покупка е настъпил, си гарантирате, че клиентът ще избере първо Вашата компания.

Как работят lead generation кампаниите?

Използваме различни комуникационни канали, за да предизвикаме интереса на клиентите – от директна поща през имейлинг, телемаркетинг или онлайн кампания, насочваща към целева страница/landing page. Възможностите са наистина много и правилната комбинация зависи от типа на продуктите или услугите, които предлагате. Във всички случаи заедно можем да изберем и да тестваме подход, който да Ви осигури правилния брой потенциални клиенти, които Вашият търговски екип може да обработи.

Поддържане на интереса (Lead nurturing)

Понякога продажбата не се случва веднага. В повечето случаи потенциални клиенти, които не са направили покупка в продължение на 2 или 3 месеца, се забравят. Вероятно се е случвало и при Вас, нали?

Програмата за поддържане на интереса (lead nurturing) осигурява добра грижа за клиентите Ви, които имат потенциал да осъществят покупка, но им трябва повече време. В този период те получават от Вас поздравления за рожден ден, учтиви напомняния, специални предложения и др. Така, когато моментът за взимане на решение за покупка настъпи, клиентът отново ще е Ваш.

Стратегия за общуване с клиентите

Възможностите тук също са много: от автоматизиране на маркетинг процесите (marketing automation) в зависимост от типа клиент през програми за лоялност, до стратегии за популяризиране на марката чрез самите клиенти (т.нар. member-get-member кампании).

В Медияпост Хит Мейл разработваме нестандартни програми за управление на отношенията с клиентите (Customer Relationship Management), за които осигуряваме пълен набор от услуги: стратегия и криейтивефективно прилагане, разработване и поддържане на база данни, анализ и отчет.

Свържете се с нас

Ще обсъдим как програмите за целево привличане и поддържане на интереса могат да работят във Ваша полза.