Все повече компании планират собствени програми за лоялност и промоции за потребителите. Бизнесът осъзнава, че конкурентното му предимство, което дълги години е носело отлична печалба, вече не работи толкова добре. Причината е в това, че на пазара вече има много подобни продукти или услуги. В такава ситуация, да имате лоялни клиенти става все по-важно и все по-трудно постижимо.
Затова дългосрочното планиране на повечето успешни компании е толкова важно. А то е насочено към възпитаване и управление на потребителската лоялност. И краткосрочните решения, които подпомагат този процес, са периодичните промоционални кампании. Те използват разнообразни механизми и награди.
Следим внимателно световните тенденции в потребителското поведение, за да Ви осигурим първокласна комуникационна стратегия и да Ви помогнем с планирането. Знаем, че най-важният фактор за успеха на една промоция или програма за лоялност (освен самите клиенти) е механизмът, който определя изживяването на участниците. Затова работим основно с доказали се във времето механизми (напр.„събери-и-спечели“), но добавяме към тях нови елементи, които подсилват ефекта (напр. игровизация или на англ. gamification).
Грижим се и за най-досадните и рутинни задачи, свързани с логистичното обслужване на промоциите и лоялните програми. С нас няма да се налага сами да пренасяте, съхранявате или опаковате голям брой награди. Това, което за повечето ни клиенти е отегчително, за нас е част от вълнуващото ни всекидневие и го вършим с огромно желание.
Искате кампания едновременно в няколко държави? Никакъв проблем! С помощта на наши доверени партньори и колеги ще организираме всичко за Вас в повечето страни от ЕС, а дори ако се налага и в Обединените Арабски Емирства! С нас международните промоционални активности стават достъпни и лесни за управление.
Можем да направим всичко това и за Вас – трябва само да ни разкажете повече за своя бизнес и за целите, които имате.