За да оптимизира работата и да улесни зареждането на този сайт, Медияпост Хит Мейл България ЕООД ви моли да разрешите качването на „cookies” на компютъра ви.
Приемам
Телефон: +359 2 962 86 29    E-mail:
||   EN
0%

Програми за лоялност

Програми за лоялност

Програми за лоялност за клиенти и партньори


Ако планирате програма за лоялност (офлайн или изцяло онлайн базирани), насочена към крайни клиенти или партньори, разчитайте на нашия богат опит в България и в чужбина.

Услугите, които предоставяме в тази област, могат да варират от стратегически и криейтив решения, до разработване на съдържание, доставка, техническо поддържане на системите и отчети. Не на последно място, използваме доказно работещ механизъм за успешно популяризиране на всяка продобна програма, който ще Ви осигури летящ старт.

Ако използвате добре разработени програми за лоялност, значително ще подобрите резултатите си по отношение имидж на марката, намален брой отказали се от продукта/ услугата клиенти, както и увеличен пазарен дял. Доказано е, че лоялните потребители харчат повече и са по-толерантни към грешките, които всяка марка допуска рано или късно.

Можете да се възползвате и от нашата собствена платформа за изграждане на програми за лоялност - Promotion Box. Повече информация за богатите й възможности й можете да получите, като се свържете с нас.

Разработване на стратегия за взаимоотношенията с клиентите:

 

Как можете да изградите собствена база данни? Как да я сегментирате? Как да оптимизирате разходите за общуване с клиентите? Как вашите клиенти могат да купуват повече? Кога какви съобщения да изпращате до тях? Кои комуникационни канали да използвате? Как да сте сигурни, че не пропускате някои важни аспекти, които могат да се отразят на вашия бизнес в дългосрочен план?

Знаете ли, че 81% от клиентите, които участват в програма за лоялност, не знаят какви са предимствата й, нито как събират точки? Причината за това е в лошата комуникация и неправилно изградения механизъм на програмата. Така губите ценни допълнителни приходи. Добрата новина е, че това е поправимо и ние можем да ви съдействаме, за да го постигнете. 

Нашият дългогодишен опит ще ви гарантира, че ще започнете програмата за лоялност по правилния начин или ще подобрите вече съществуващия механизъм за увеличаване лоялността на вашите клиенти.

Имейлинг кампании за програмите за лоялност


Е-бюлетините (Newsletters) са сред най-приемливите като разходи и ефикасни инструменти за пряко и постоянно общуване с клиентите и партньорите. Те са в основата и на всяка работеща програма за лоялност. Към тях можем да добавим и автоматизираните имейл процеси, които подпомагат изключително много взаимоотношенията Ви с целевата аудитория.

За да постигнете по-добри резултати, ние можем да ви помогнем като изработим стратегия за съдържанието, подготвим дизайна на всеки имейл и като го изпратим до неговите получатели (периодично или автоматизирано). Ще следим тяхното поведение и най-вече ще можем да изпращаме различно съдържание на различните клиенти, в зависимост от техните индивидуални предпочитания. Нямате време за качествено съдържание? Можем да ви бъдем полезни и като открием и разработим вместо вас информацията, която да изпратите. 

Наша работа е и да проверяваме периодично дали базата данни е правилно сегментирана, както и дали записите в нея са изчистени от грешки и дублирания.               

Активиране на клиенти чрез онлайн промоции

 

Всеки обича да говори за това колко много посещения има на своя уебсайт. Попитайте го обаче колко от тези посетители са заявили първоначален интерес към предлаганите продукти или услуги и най-вероятно ще предизвикате объркване.

Потребителските онлайн клубове могат не само да увеличат трафика към вашия уебсайт, но и да предоставят на посетителите внимателно подбрана информация, с която да задържат по-дълго тяхното внимание. С нашия специално разработен инструмент за интегрирани отчети ще разполагате на едно място с данните за входящите регистрации през уеб, SMS или телефонната инфо-линия. Имаме и готови модули за управление на потребителски общности чрез съдържание!

Инфо-линии за продукти/ клиентски запитвания

 

Като използват указания за съответния продукт и база данни с често задавани въпроси, нашите обучени оператори предлагат бързи и ефикасни решения на проблемите или въпросите, за които се обаждат клиентите Ви. Всеки правилно работещ уеб-базиран клиентски център или всяка инфо-линия подобряват значително двустранното общуване и удовлетвореността на клиента от продукта или услугата. 

Ние пренасочваме към вас оплакванията, получени по телефона или по имейл, само когато става въпрос за нови случаи или изключения. В противен случай отговаряме директно според вашите указания и така ви пестим време. Отчетите за дейността на инфо линията/ имейла за клиентски запитвания се изготвят всеки ден или всяка седмица, по ваше желание.

Как да ви помогнем?