bgen Понеделник - Петък 09:00-18:00
Имейл: office@mediaposthitmail.bg Телефон: +359 2 962 86 29
bgen Понеделник - Петък 09:00-18:00
Имейл: office@mediaposthitmail.bg Телефон: +359 2 962 86 29

PPC Реклама

PPC реклама в Google, Facebook и Instagram

Параметрите за PPC реклама в големите рекламни платформи (като Google Ads, Facebook и Instagram) се променят непрекъснато. Хората, които се занимават активно с дигитален маркетинг добре знаят това. Всеки добър специалист трябва да отделя много време за оптимизирането на PPC кампании. Само така може да бъде в крак с най-новите тенденции в индустрията. Освен това непрекъснато се публикуват нови рекламни формати, изисквания, правила и добри практики.

Затова ефективността и качеството на PPC рекламата се определят от много фактори. Не е важен само начинът, по който създавате текстове и визии. И не стига само да подбирате внимателно своята целева аудитория. От решаващо значение е способността Ви да се ориентирате добре как да използвате в своя полза новостите при платформите.

PPC реклама - формула

Формула за повече конверсии при PPC реклама

Когато планираме PPC реклама и PPC кампании за своите клиенти, ние се водим от доказано работещи принципи. Един от тях е научно обоснованата формула за повече реализации (конверсии) на колегите от MECLABS. Тя е валидна независимо от това дали говорим за Facebook, Google или Instagram. 

Казано по друг начин, когато планираме рекламни текстове, спазваме максимално следните изисквания:

Мотивация

Да разберем каква е мотивацията на потребителя да действа – т.е. кога точно той е готов да плати за определени продукти или услуги (i).

Предложение за стойност

Ясно ли е предложението за стойност (value proposition) – защо потребителят трябва да избере нашия клиент и неговото предложение, при това точно през тази рекламна платформа.

Стимул за действие

Да определим стимула за действие, при който потребителят не изпитва никакви колебания (i-f) относно своя избор.

Готовност за споделяне

Да знаем степента на готовност на потребителя да сподели с нас лична информация, за да завърши поръчката.

Когато подготвяме PPC кампании в Google Ads, Facebook и/или Instagram, в допълнение към съображенията, посочени по-горе, използваме набор от доказани във времето техники. Те ни помагат да постигнем значително по-добър резултат в сравнение с този, който нашите клиенти са имали. Независимо от това дали са работили сами или с друга дигитална агенция.

Пълна измеримост на Вашата PPC реклама, а не само трафик

Крайната ни цел никога не е просто да докараме повече трафик на Вашите уебсайт или целева страница. Това го може всеки. Но не всеки може да привлече правилната аудитория – т.е. хората, които в най-голяма степен са готови да направят това, което Вашият бизнес иска от тях (да купят, да се абонират, да оставят данните си, да изтеглят електронна книга, да се свържат с отдел „Продажби“, да заявят тест-драйв и т.н.). Каквато и да е крайната Ви цел, ние обикновено намираме правилните клиенти, които ще Ви помогнат да я изпълните.

PPC кампании
PPC кампаниите са важна част от дигиталния маркетинг

Цялостен поглед върху Вашия бизнес, а не обикновена услуга

Започваме всяка кампания с PPC реклама с някои технически операции. Те ни гарантират, че ще можем правилно да измерваме резултатите. Допълваме с ясно целеполагане и определяне на критериите, по които ще знаем колко близо сме до постигането на целта на PPC кампанията. Преценяваме и дали всяка от изброените платформи ще ни помогне за това, или трябва да се откажем от някоя. Често изпозлваме и целеви страници.

Междувременно трябва да опознаем добре Вашия бизнес от край до край. Искаме да научим повече за съществуващите Ви клиенти, но и за онези, които все още не са Ви се доверили. Добре е да разберем как продавате, кои са възможните пречки пред клиентите за това да купуват от Вас. Как да посрещнем често срещаните възражения, дали всичко по веригата на продажбите работи добре и др.

Добрият пример

Накратко, интересуваме се от неща, които далеч надхвърлят обхвата на нашата услуга. Правим това, защото знаем колко важно за успеха на всяка една PPC кампания е всички останали компоненти на бизнеса да работят добре. Например, наш клиент, който често изпраща кампании с директна поща към клиентите си, винаги ни информира за предстояща активност в тази посока. Тогава намаляваме бюджета за PPC реклама в Google Ads и Facebook. Правим го, защото знаем добре, че рекламата в тези две платформи става по-слабо ефективна по време на кампания с директен маркетинг. Няма смисъл клиентът ни да харчи повече, когато с по-малка инвестиция ще постигне сходен резултат. За Вашия бизнес може да важи същото правило, но може и да е точно обратното. Няма как да знаем това, без заедно да направим необходимите тестове.

Оптимизиране на PPC кампаниите за по-добър резултат

Оптимизираме кампаниите толкова често, колкото е необходимо, за да постигнем забележителен резултат. Понякога това означава веднъж на 2-3 дни, а в други случаи – по няколко пъти всеки ден. Може рекламата във Facebook да Ви носи повече продажби в сравнение с тази в Google Ads, но на по-висока средна цена. Може и да е точно обратното. Няма два бизнеса, при които да можем да приложим еднакви действия и

да постигнем еднакви резултати. До голяма степен резултатите от PPC кампаниите Ви ще зависят от готовността Ви да споделите информация с нас и от смелостта Ви да направите нещата, които Ви препоръчваме. Те понякога могат да звучат стряскащо, но са резултат от изключително внимателен и точен анализ и в 93% от всички случаи носят по-добри резултати.

Свържете се с нас

Доверете се на нашия екип по PPC реклама и ще постигнете повече за по-кратко време.

Научете повече за това как работим с нови клиенти и ще останете изненадани от вниманието към детайла, което прилагаме в работата си с компании като Вашата.