Целевите страници са ключов елемент от дигиталния маркетинг. Затова силно препоръчваме да ги планирате за своите онлайн кампании. Всички целеви страници (наричани още „лендинг страници“ – от англ. landing pages) са специално разработени уеб страници, чиято основна задача е да държат вниманието на потребителя фокусирано върху конкретна цел – напр. продажба, регистрация за събитие, изтегляне на електронна книга и т.н.
Лендинг страниците са мястото, към което обикновено насочвате голяма част от платения си онлайн трафик. Това предполага, че инвестирате значителен бюджет за тях. И понеже целевите страници се фокусират върху реализациите (т.е. конверсиите), ако успеете да подобрите представянето им, ще видите значително подобрение и при бизнес резултатите си!
Оптимизирането на целеви страници Ви помага чрез преработване на цялостната визия (или на отделни елементи от нея) да получавате повече от посетителите. Това намалява разходите Ви за привличане на нови или потенциални клиенти и увеличава възвръщаемостта на изхарчения рекламен бюджет.
Когато трябва да оптимизираме лендинг страници, ние в Медияпост Хит Мейл обикновено се фокусираме върху важните неща. През годините забелязахме, че маркетинг специалистите допускат няколко основни грешки, когато използват този важен елемент от дигиталния маркетинг.
Цялостният дизайн на целевата страница не е интуитивен. Потребителят не разбира веднага какво се очаква от него и какви са предимствата на Вашите продукти или услуги.
Опитвате се да постигнете повече от една цел с една лендинг страница. Например, едновременно да накарате потребителя да купи от Вас и да изтегли електронна книга.
Важни за постигане на целта елементи от Вашите целеви страници са скрити или поставени на неправилно място. Такива елементи са: бутони, акценти, таймери, предимства и т.н.
В лендинг страниците има излишни елементи, които отклоняват вниманието на посетителите от най-важната крайна цел: външни линкове, бутони за социални мрежи и др.
Разбира се, има и още много други. Но ако и вие използвате целеви страници в бизнеса си и искате те да Ви носят по-добър от вече постигнатия резултат, защо не се свържете с нас? Оптимизирането на лендинг страниците понякога може да е продължителен и тежък процес. Освен ако не разполагате с добър софтуер, ще Ви трябват добър дизайнер, разработчик, допълнителен IT ресурс, както и подходящ хостинг.
Ние използваме надежден софтуер за паралелни тестове, който Ви показва статистическата значимост на постигнатия резултат. Ще направим т.нар. A/B сплит тест , за да открием слабо представящите се елементи в страницата, която сте използвали досега. Свържете се с нас на тел. 02/ 962 86 29 или ни пишете на office@mediaposthitmail.bg, за да Ви разкажем повече за оптимизирането на целеви страници.
Ако използвате PPC реклама за насочване на трафик към целевата страница, оптимизирането й ще доведе до още по-голяма релевантност на рекламите Ви. Така ще плащате по-малко за самия трафик, а неговото качество ще се подобри.
Звучи добре, нали?