Сред най-важните компоненти за всяка успешна потребителска кампания безспорно е нейният промоционален уебсайт. Но неговата задача не е само да информира клиентите за общите условия и правила. Или да покаже участващите продукти и интересни награди. Трябва да гледате на своя промоционален уебсайт и по друг начин. Той трябва да е ефективен инструмент за включване на повече участници в организираната от Вас кампания. Все пак това е крайната й цел, нали?
Когато планираме дизайн за уебсайт на потребителска промоция, винаги използваме за отправна точка целите на кампанията. Те могат да са увеличение на продажбите в определена верига магазини, регион, държава. Но може и да искате определен брой регистрации за период от един месец или тримесечие. След това обръщаме специално внимание на ключовите части от съдържанието. Такива са акцентите, бутоните, регистрационните форми и т.н. Те могат да Ви помогнат за постигането на целите. Добавяме и насочващи погледа елементи като стрелки, снимки, булети. Задължително посвещаваме много време от планирането и на мобилната версия на сайта. Това е особено важно, защото огромна част от трафика към промоционалните уебсайтове се дължи на социалните мрежи, а от там – и на мобилните устройства.
Една от най-често срещаните грешки, които се правят при промоционалните кампании, е, че данните, събрани в една кампания, не се използват за популяризирането на следващата. Заради изискванията за защита на личните данни повечето компании се опитват да се презастраховат и да заличават цялата информация, събрана по време на кампанията.
Всъщност, ако личните данни са събрани според изискванията на законовите разпоредби и съгласието за това е добре документирано, нищо не пречи да ги използвате впоследствие. Защо да не изпратите имейл на всички участници в предходната кампания, че наближава стартът на следващата? Може и да планирате напомнящ SMS в самото начало или при наближаващ краен срок на кампанията. Данни от предишни кампании можете да използвате и при изграждането на аудитории във Facebook или Google, за да рекламирате онлайн кампанията на участниците, които добре познават Вашата марка.
Всичко това Ви позволява да поддържате по-дългосрочни отношения с настоящите или потенциалните потребители на Вашите продукти. Налице са редица доказателства, че поддържането на постоянна комуникация с клиентите оказва изключително добър ефект върху лоялността им като потребители на марката. Определено промоционалният уебсайт ще Ви помогне изключително много в това начинание!
Натрупването на точки в профила на клиента Ви позволява да ги използвате като своеобразна валута и да ги обменяте срещу различни стимули – участие в томбола, гарантирана награда, безплатен материал за изтегляне и т.н. Значките и нивата Ви помагат да наградите най-активните участници в промоцията. Класациите добавят елемент на съревнование и поощряват конкуренцията между клиентите и техните приятели.
В Медияпост Хит Мейл можем да Ви помогнем не само с разработването на механизма за игровизация, но и с адекватна консултация относно игровите елементи, които да използвате в промоционалната си кампания. Така ще постигнете забележителни резултати при продажбите и ще ангажирате повече хора за по-дълго време.
Свържете се с нас, ако искате да обсъдим как да планирате и разработите следващия си промоционален уебсайт по начин, който ще Ви осигури устойчиви резултати напред във времето.
Попълнете формата за контакт тук, пишете ни на promotions@mediaposthitmail.bg
или се обадете на тел. 02/ 962 86 29.