bgen Понеделник - Петък 09:00-18:00
Имейл: office@mediaposthitmail.bg Телефон: +359 2 962 86 29
bgen Понеделник - Петък 09:00-18:00
Имейл: office@mediaposthitmail.bg Телефон: +359 2 962 86 29

ПРОМОЦИОНАЛНИ УЕБСАЙТОВЕ

Promotional websites

Сред най-важните компоненти за всяка успешна потребителска кампания безспорно е нейният промоционален уебсайт. Но неговата задача не е само да информира клиентите за общите условия и правила. Или да покаже участващите продукти и интересни награди. Трябва да гледате на своя промоционален уебсайт и по друг начин. Той трябва да е ефективен инструмент за включване на повече участници в организираната от Вас кампания. Все пак това е крайната й цел, нали?

промоционален уебсайт

Дизайн на промоционален уебсайт, който Ви носи повече регистрации

Когато планираме дизайн за уебсайт на потребителска промоция, винаги използваме за отправна точка целите на кампанията. Те могат да са увеличение на продажбите в определена верига магазини, регион, държава. Но може и да искате определен брой регистрации за период от един месец или тримесечие. След това обръщаме специално внимание на ключовите части от съдържанието. Такива са акцентите, бутоните, регистрационните форми и т.н. Те могат да Ви помогнат за постигането на целите. Добавяме и насочващи погледа елементи като стрелки, снимки, булети. Задължително посвещаваме много време от планирането и на мобилната версия на сайта. Това е особено важно, защото огромна част от трафика към промоционалните уебсайтове се дължи на социалните мрежи, а от там – и на мобилните устройства.

Събирате данни, които можете да използвате по-късно

Една от най-често срещаните грешки, които се правят при промоционалните кампании, е, че данните, събрани в една кампания, не се използват за популяризирането на следващата. Заради изискванията за защита на личните данни повечето компании се опитват да се презастраховат и да заличават цялата информация, събрана по време на кампанията.

Промоционален уебсайт - данни

Всъщност, ако личните данни са събрани според изискванията на законовите разпоредби и съгласието за това е добре документирано, нищо не пречи да ги използвате впоследствие. Защо да не изпратите имейл на всички участници в предходната кампания, че наближава стартът на следващата? Може и да планирате напомнящ SMS в самото начало или при наближаващ краен срок на кампанията. Данни от предишни кампании можете да използвате и при изграждането на аудитории във Facebook или Google, за да рекламирате онлайн кампанията на участниците, които добре познават Вашата марка.

Всичко това Ви позволява да поддържате по-дългосрочни отношения с настоящите или потенциалните потребители на Вашите продукти. Налице са редица доказателства, че поддържането на постоянна комуникация с клиентите оказва изключително добър ефект върху лоялността им като потребители на марката. Определено промоционалният уебсайт ще Ви помогне изключително много в това начинание!

Използвайте игрови елементи - Игровизация (Gamification)

ЗА ПО-ГОЛЯМА АНГАЖИРАНОСТ НА УЧАСТНИЦИТЕ В ПРОМОЦИЯТА

Освен да привличат повече регистрирани потребители, уебсайтовете за потребителски кампании трябва да ангажират вниманието на клиентите за по-дълго време. Можете да постигнете това и за своята промоционална активност чрез т.нар. игровизация (на англ. gamification). Това означава да използвате игрови елементи (класации, точки, значки, нива и др.) в неигрова ситуация. Така, с помощта на внимателно обмислен игрови механизъм, можете да увеличите в пъти времето, което крайните клиенти прекарват на промоционалния уебсайт. В допълнение можете да използвате игровизация и когато искате да увеличите средното количество закупени продукти от един участник.

Натрупването на точки в профила на клиента Ви позволява да ги използвате като своеобразна валута и да ги обменяте срещу различни стимули – участие в томбола, гарантирана награда, безплатен материал за изтегляне и т.н. Значките и нивата Ви помагат да наградите най-активните участници в промоцията. Класациите добавят елемент на съревнование и поощряват конкуренцията между клиентите и техните приятели.

В Медияпост Хит Мейл можем да Ви помогнем не само с разработването на механизма за игровизация, но и с адекватна консултация относно игровите елементи, които да използвате в промоционалната си кампания. Така ще постигнете забележителни резултати при продажбите и ще ангажирате повече хора за по-дълго време.

Свържете се с нас

Свържете се с нас, ако искате да обсъдим как да планирате и разработите следващия си промоционален уебсайт по начин, който ще Ви осигури устойчиви резултати напред във времето.

Попълнете формата за контакт тук, пишете ни на promotions@mediaposthitmail.bg

или се обадете на тел. 02/ 962 86 29.